вівторок, 19 січня 2021 р.

СЕРЕДА, 20.01.21

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Значення та охорона птахів

Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/g5Vveh-SrOE

Зробити годівницю своїми руками з підручних матеріалів та повісити на подвір'ї





ГЕОГРАФІЯ, 8Б
Особливості рельєфу Північної Америки
Рельєф - це всі нерівності земної поверхні ( гори і рівнини)
Уважно прочитати стор. 100-101 та стор. 145-146 ( для Андрія)

Переглянути відеоурок https://youtu.be/30n3eNsPI8c

ГЕОГРАФІЯ, 6Б                                                                                                                                        Тема уроку. Острови та півострови

У чому відмінність острова від півострова

Острів - це окрема частина суші, з усіх боків оточена водою, при цьому піднімається над нею. Острів можна вважати маленьким материком, адже материки також оточені водою. До деяких широко відомим островам можна віднести: Кубу, Мадагаскар, Гренландію, острови Гаїті.



Півострів - ділянка, з'єднана з материковою частиною суші з одного боку та омивається водою з інших сторін. При цьому геологічно він і материк, до якого він належить - одне ціле, на відміну від островів


Розглянути фізичну карту світу та знайти по 3 острови і півострови

ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Атмосферний тиск

Переглянути  відеоурок https://youtu.be/PnQS_ww_Vps

Прочитати стор. 130 - 133, переписати висновки (стор.133)

БІОЛОГІЯ, 7

Тема уроку. Дихання та газообмін у тварин

Переглянути відеоурок https://youtu.be/RQwD1SmWUp8

Виписати визначення "Дихання". Скласти схему " Типи дихання", користуючись відеоуроком або підручнико стор.157-159

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Перевірка домашнього завдання за посиланням Код доступу 8947150

http://join.naurok.ua/?_ga=2.79945364.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Тема уроку. Рослинність України

Прочитати стор. 142-145 та переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/I09xGhPlF3w


понеділок, 18 січня 2021 р.

ВІВТОРОК, 19.01.21

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Утримання, годування та розведення птахів на птахофермах

Переглянути відео про птахоферму.  Згадати, яких свійських птахів утримують в селах

https://youtu.be/fk0PKV0Hc6o

БІОЛОГІЯ, 6А

Перевірка домашнього завдання за посиланням

Код доступу 7419135 http://join.naurok.ua/?_ga=2.85119002.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Тема уроку. Суцвіття

Уважно переглянути відеоурокhttps://youtu.be/lOQE260ICqw

В зошиті відобразити у вигляді схеми :

                                                       Суцвіття - це........

                                ↓                                                                ↓

                       ПРОСТІ                                                  СКЛАДНІ

Схематично відобразити , як виглядає суцвіття та його назва, користуючись підручнико на стор.129-130

БІОЛОГІЯ, 8А

Тема уроку. Функції та будова скелетних м 'язів

Перевірка домашнього завдання за посиланням

Код доступу 6246822http://join.naurok.ua/?_ga=2.105566592.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Переглянути презентацію 




Перекреслити в зошит останню схему

Прочитати стор.137-139

ГЕОГРАФІЯ, 6Б

Тема уроку. Океани і моря. Явища природи: тайфуни, шторми, урагани

У цих природних явищ є дещо спільне: вони періодично приносять людині чимало бід. Але є і чимало відмінностей.
Ураган — це вітер, швидкість якого перевищує 120 км/год (33 м/с). Якщо ж він досягає 180 км/год (50 м/с), ураган вважається дуже сильним. У певний момент хмари можуть ненадовго розсіятися, але це лише затишшя перед бурею. Його так і називають: «око бурі». Після невеликого перепочинку потужний вітер починається знову, і бушувати він може десятки годин.




Тайфуни, переходять у


урагани найчастіше виникають між узбережжям Східної Азії, екватором і лінією зміни дат, то є умовною лінією, по різні сторони якої місцевий час відрізняється на добу. 


Цунамі називають довгі і високі хвилі. Виникають вони з-за землетрусів — як підводних, так і прибережних, коли літосферні плити океанічного дна різко зміщуються. На відміну від звичайних хвиль цунамі зачіпає воду від дна до поверхні океану. Наблизившись до узбережжя, далека хвиля наздоганяє йде попереду, яка в цей час пригальмовує і піднімається на 10, а то й на 50 м.

ГЕОГРАФІЯ, 7 кл
Тема уроку. Географічне положення та історія відкриття Північної Америки
Скласти тест з теми "Антарктида" за посиланням  Код доступу 4630242
Прочитати стор. 140-143, виконати практичну№7  на стор. 144










неділя, 17 січня 2021 р.

ПОНЕДІЛОК, 18.01.21

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 6Б

Тема уроку. Горючі корисні копалини. Торф.Кам'яне вугілля

Переглянути відео https://youtu.be/tHq_wH2_UN4

Прочитати стор.87-92, уважно розглянути ілюстрації торфу та вугілля


ГЕОГРАФІЯ, 9 кл

Практична робота №6

Нанесення на контурну карту сировинної бази, районів та основних центрів чорної еталургії України

Уважно прочитати завдання  2-3 до практичної роботи №6 на стор. 124 та виконайте його

МЕТАЛУРГІЙНІ ЦЕНТРИ  

(Кривий Ріг; Дніпро; Кам’янське; Новомосковськ; Запоріжжя; Нікополь; Марганець; Кременчук; Донецьк; Макіївка; Алчевськ; Єнакієве; Краматорськ; Харцизьк; Луганськ; Маріуполь).

 промислові райони позначені  пунктирною лінією червоного кольору:

(Придніпровький; Донецький; Приазовський).



четвер, 14 січня 2021 р.

ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ! ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРОШУ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЯМИ, АБО ГОЛОСОВИМИ ПОВІДОМЛЕННЯМИ ЗА НОМЕРОМ + 380507015038 У Viber, WhatsApp, Telegram

 

П'ЯТНИЦЯ, 15.01.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема  уроку. Добовий і річний хід температури повітря

Перевірка домашнього завдання за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.148866097.706410496.1610614021-533060616.1610614021

 Код доступу 9483028                                        Уважно переглянути відео до уроку  https://youtu.be/z-FCGha1sr0

Прочитати стор. 120-125. Переписати висновки с.122, с.125                                                  

ГЕОГРАФІЯ, 7                                                                                                         Тема уроку. Природа та водні маси   Антарктиди                                                          Прочитати стор.147-153, виконати практичну роботу №8, крім Еребуса та Трансантарктичних гір ще нанести море Веделла ( Уеделла), море Росса, Антарктичний півострів, станція Академік Вернадський

ГЕОГРАФІЯ, 9                                                                                    Тема уроку. Чорна металургія  України    

           

                                                                                                                                                         Переглянути відео  за посиланням https://youtu.be/5SVUxLWFgTE

Законспектувати слайди: 6, 8, 9, 13, 14

Для закріплення прочитати стор.120-124





    










середа, 13 січня 2021 р.

ЧЕТВЕР, 14.01.21

 БІОЛОГІЯ, 6А

Для перевірки домашнього завдання  виконати тести за посиланням  http://join.naurok.ua/?_ga=2.102245127.706410496.1610614021-533060616.1610614021                                                                      

            Код доступу 9385230                        Тема уроку. Квітка - орган статевого розмноження. УВАЖНО!!! розглянути будову квітки на стор.125  ,перемалювати в зошит, підписати назви частин квітки. 

Перегянути відео https://youtu.be/bz_VDuzx7LY

В зошит переписати таблицю 

Частина квітки

Будова

Функції

Квітконіжка

Видозмінене стебло пагона, на якому розташована квітка; квітки без квітконіжок називаються сидячими (соняшник, подорожник).

Розташування квітки

Квітколоже

Вісь квітки, на якій розташовуються всі частини квітки, за формою може бути опуклим, видовженим, укороченим, плоским або увігнутим.

Вісь квітки, на якій розташо­вуються інші частини квітки

Чашолистки (чашечка)

складається з чашолистків, видозмінені листки переважно зеленого кольору, які виконують функцію захисту внутрішніх частин квітки до їхнього розкривання; може бути роздільнопе - люсткова або зрослопелюсткова.

захист внутрішніх частин квітки до їхнього розкривання

Пелюстки

 віночок)

Внутрішня, яскраво забарвлена частина подвійної оцвітини, що складається з пелюсток ,що сприяють запиленню; 

сприяють запиленню

Тичинки

Репродуктивні органи квітки, у яких утворюються пилкові зерна; тичинка складається з пиляка й тичинкової нитки.

Утворення  пилкових зерен.

Маточка

Репродуктивна частина квітки, складається із зав'язі і приймочки, які розташовані на стовпчику. Утворюються насінні зачатки в результаті зрощення країв одного або декількох плодолистків.

Утворення насінних зачатків

На наступний урок буде тестовий контроль знань за будовою квітки

БІОЛОГІЯ 7 клас

Тема уроку. Травлення. Різноманітність травних систем

Уважно переглянути відеоурок https://youtu.be/sRFCqRAvMH0

Прочитати стор. 153-155, виписати визначення  травення, типи травення, травна система з відділами

БІОЛОГІЯ 8А

Тема уроку. Огляд будови скелета людини . Типи з'єднання кісток

Будова скелета Скелет людини складається з 3 частин: скелету голови (черепа), тулуба та кінцівок. До складу скелету тулуба відносяться хребет та грудна клітка. В склад скелету кінцівок входять верхні та нижні кінцівки, а також їхні пояси.

Переглянути відео https://youtu.be/h8nctbPV09s

Перекреслити таблицю  на стор. 133



ГЕОГРАФІЯ 8А

Тема  уроку. Грунтові ресурси України

Прочитати стор. 139-140. Перекреслити схему

БІОЛОГІЯ 9 клас
Тема уроку. Статеві клітини   та запліднення. Прочитати стор. 126-128. Розглянути презентацію та зробити конспект. Замалювати будову статевих клітин ( яйцеклітина та сперматозоїд)






ГЕОГРАФІЯ 8Б

Тема уроку. Північна Америка. Географічне положення. Форми рельєфу

Переглянути відео https://youtu.be/WReAQ_UdG-I

На контурну карту нанести: Мексиканська затока, Гудзонова затока, о. Гренландія, Канадський арх., гори Кордильєри, Примексиканська низовина













вівторок, 12 січня 2021 р.

СЕРЕДА, 13.01.21

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Свійські птахи

Свійські птахи — загальний термін для одомашнених птахів, які утримуються з метою одержання м'яса, яєць, пір'я і пуху .

 Найважливіші свійські птахи: курка, цесарка, фазан, павич, індик, голуб, гуска, качка, лебідь, останнім часом страус, декілька видів співочих птахів, папуга та ін

Розглянути ілюстрацію



Виконати тести за  http://join.naurok.ua/?_ga=2.19107261.424311042.1610392604-2126662533.1581890889

Код доступу 8645850                                         БІОЛОГІЯ, 7 КЛАС                                                                                                                   Тема уроку. Живлення . Особливості обміну речовин гетеротрофного організму              Переглянути презентацію. Прочитати стор.149-151. Дати відповіді на запитання 1-6 ( усно)







ГЕОГРАФІЯ, 6А
Тема уроку. Будова атмосфери, властивості повітря в атмосфері                                      Переглянути презентацію за посиланням та зроити записи в зошиті ( короткий конспект)     https://youtu.be/rI8L4ajRotg                                                                                    ГЕОГРАФІЯ 6Б
 Тема уроку.   Кругообіг   води в природі                                                                              Переглянути відео за  посиланням https://youtu.be/SCpPGzjhcdI    та https://youtu.be/ZjqvdxFZCbo    
ГЕОГРАФІЯ 8А
Тема уроку. Грунти. Практична робота№8. Порівняльний аналіз різних      типів  грунтів України



  1. Виписати визначення " грунт"    
     2. Заповнити вільні колонки , користуючись підручником с. 135-139

             

 

Дерново –

підзолисті

Сірі  лісові

Чорноземи

Каштанові

Коричневі

Місце   розташування

 

 

Лісостеп і степ

 

 

Вміст гумусу

1        - 2.5%

 

 

1,8 - 3%

 

Глибина гумусового   горизонту

18-24см

 

 

 

20-30см

Рослинність

 

Дубові,   грабові ліси, незначний   травяний покрив

 

 

 

понеділок, 11 січня 2021 р.

ВІВТОРОК, 12.01.21

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б
Тема уроку. Птахи культурних ландшафтів.
Переглянути відео та виписати назви птахів культурних ландшафтів ( наприклад міста)


або за посиланням https://youtu.be/bMRHzlR0Wew

БІОЛОГІЯ, 6А
Тема уроку. Розмноження рослин
Розглянути схему розноження рослин, перекреслити в зошит

Прочитати параграф 32 , переписати висновки на стор.124

БІОЛОГІЯ, 8А
Тема уроку. Опорно- рухова система
Розглянути слайди презентації, зробити конспект. Прочитати параграф 28, дати відповіді на запитвння 1-6 ( стор.128) усно.







БІОЛОГІЯ, 9 клас
Тема уроку. Мейоз. Рекомбінація ДНК
Переглянути відео фаз мейозу за посиланням
Прочитати параграф 29, уважно розглянути таблицю 7. В зошит виписати визначення мейозу та його біологічне значення.

ГЕОГРАФІЯ, 6Б
Тема уроку. Вода на Землі. Поняття про гідросферу. Значення води на Землі
Розглянути схему та переглянути  відеоурок за посиланням


ГЕОГРАФІЯ, 7 клас
Тема уроку. Антарктида
Переглянути урок за посиланням https://youtu.be/zyF-rr_OvzE
Прочитати параграф  31 та переписати висновки зі стор.146

неділя, 10 січня 2021 р.

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 11.01.21 - 22.01.21

Завдання на 11.01. 21

ГЕОГРАФІЯ

 9 клас

Тема. Структура та значення металургії у світовому господарстві. Чорна та кольорова металургія

Виписати визначення " металургійний комплекс або металургія(  с.120)" та перекреслити схему



ПРИРОДОЗНАВСТВО 6б клас
Тема. Корисні копалини та їх значення. 
Прочитати стор. 75-77, розглянути ілюстрації корисних копалин. Дати відповідь на запитання 1-3 ( стор. 78) 



четвер, 22 жовтня 2020 р.

ЗАВДАННЯ НА П'ЯТНИЦЮ, 23.10.20р

 ГЕОГРАФІЯ

6-А клас

Тема. Географічні координати. Визначити географічні координати даних міст

Пекін, Астана, Маніла, Луанда ( Африка), Гонолулу, Рейк'явік

7 клас

Пройти тест за посиланням з теми " Африка" http://join.naurok.ua/?_ga=2.239157956.636897515.1603391852-1406723636.1587504093

КОД ДОСТУПУ 

3852393

9 клас

Тема уроку. Географічне середовище, як сфера взаємодії суспільства і природи. Природокористування

Переписати визначення та таблицю в зошит

Географічне середовище – частина географічної оболонки, в якій безпосередньо взаємодіють природа й людина. Необхідна умова для життєдіяльності суспільства, джерело основних ресурсів. 

Ресурсозабезпеченість — величина відносна, по-перше, тому, що можуть бути розвідані нові запаси ресурсу або зросте його споживан­ня, по-друге, тому, що недостатня, достатня або висока ресурсо­забезпеченість визначається методом порівняння із середніми по­казниками — світовими, регіональними, державними

 Природокористування — система заходів, що здійснюються суспільством з метою вивчення, освоєння, перетворення й охорони навколишнього середовища.