вівторок, 30 березня 2021 р.

СЕРЕДА, 31.03.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б
Тема уроку. Країни Центральної Європи.
Прочитати стор. 169-177. Знайти дані країни ( Польща, Угорщина,Румунія, Болгарія) на карті, підписати зі столицями, вміти показувати 

БІОЛОГІЯ, 7 клас
Тема уроку. Соціальна поведінка тварин
Переглянути відеоурок за посиланнямhttps://youtu.be/csoeJv1nE6g
Прочитати стор. 231-233.Виписати визначення: угруповання, аномнімні та персоніфіковані угруповання,  ієрархія, комунікція

ГЕОГРАФІЯ, 8А
Тема уроку. Класифікація міст 
Перекреслити схему. Прочитати стор. 242-245
Переглянути урок https://youtu.be/hQ4XkDNM6Xo


ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б
Тема уроку. Непарнокопитні
Переглянути урок та виписати представників непарнокопитних
















ГЕОГРАФІЯ,6Б
Охорона рослинного і тваринного світу
Переглянути урок https://youtu.be/vwI26zdDqz0

ГЕОГРАФІЯ, 6А
Тема уроку. Значення вод суходолу для природи і людини
Прочитати стор.210, пройти тести на стор. 211 перших 10 запитать та прислати відповіді 

понеділок, 29 березня 2021 р.

ВІВТОРОК, 30.03.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6Б
Тема уроку. Рослини і тварини своєї місцевості, занесені до Червоної книги
  Переглянути урок з посилнням. Записати в зошит тврин і рослин Червоної книги           https://youtu.be/x2pevtKJA28

БІОЛОГІЯ, 6А
Виконати тестові завдання за темою" Різноманітність рослин"
Код доступу 5724036

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б
Тема уроку. Парнокопитні
Переглянути слайди,  в зошит записати у вигляді схеми представників жуйних і нежуйних парнокопитних 
                                                              Парнокопитні
                                                   ↙                                         ↘
                                        жуйні                                      нежуйні


БІОЛОГІЯ, 7 клас
Тема уроку. Соціальна поведінка тварин
Переглянути відеоурок за посиланнямhttps://youtu.be/csoeJv1nE6g
Прочитати стор. 231-233.Виписати визначення: угруповання, аномнімні та персоніфіковані угруповання,  ієрархія, комунікція

БІОЛОГІЯ, 8А клас
Тема уроку. Інстинкти
Переглянути урок https://youtu.be/55PBpXAoa64
Прочитати стор. 216-217. Перекреслити схему

ГЕОГРАФІЯ, 7 клас
Тема уроку. Країни Європи та Азії
Переглянути відеоурок 

Прочитати стор. 239-244


неділя, 28 березня 2021 р.

ПОНЕДІЛОК, 29.03.21

 ГЕОГРАФІЯ, 9 клас
Тема уроку.  Рослинництво світу
Переглянути відеоурок https://youtu.be/euxOCwjU0ds
Зробити у вигляді  декількох схем слайди презентації в зошиті



ПРИРОДОЗНАВСТВО, 6Б
Тема уроку.  Відмінність грунтів за їх складом
Прочитати стор.126-127. Відповісти на запитання 1-3 ( стор. 127)
Переглянути відеоурок https://youtu.be/_ldShp1NiRI

















четвер, 25 березня 2021 р.

П' ЯТНИЦЯ, 26.03.21

 ГЕОГРФІЯ, 7 клас

Тема уроку. Населення Євразії

Переглянути відеоурок https://youtu.be/RjQ96lS45_c

Прочитати стор. 235-237 .Перекреслити схему


 







ГЕОГРАФІЯ, 6А клас

Тема уроку. Підземні води

Переглянути відеоурок https://youtu.be/C2ad0B4995E

Прочитати стор.207-209, перекреслити мал.253

ГЕОГРАФІЯ, 9клас

Харчова промисловість України

Прочитати §34. Перекреслити схему в зошит. Пройти тестування за посиланням                       Код доступу 6274839 http://join.naurok.ua/



середа, 24 березня 2021 р.

ЧЕТВЕР, 25.03.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Країни Західної Європи. Географічне положення. Населення. Столиці та великі міста

Прочитати стор.155-160. На карту нанести країни та їхні столиці: Франція, Великобританія, Німеччина, Італія, Іспанія, Греція

БІОЛОГІЯ, 6А

Тема уроку. Сільськогосподарські рослини

Прочитати §46. Доробити схему. Підготуватися до контрольної роботи з теми " Різноманітність рослин"

                                       Сільськогосподарські рослини

                    ↓                                         ↓                               ↓

   зернові та зернобобові                 овочеві                 плодові та ягідні


БІОЛОГІЯ,7 клас

Тема уроку. Репродуктивна поведінка тварин 

 Переглянути відеоурок https://youtu.be/ZhjfvBFoPyI

Прочитати стор.є 227-229. Опрацювати таблицю ( стор.228)


БІОЛОГІЯ, 8А

Тема уроку. Умовні та безумовні рефлекси

Переглянути відеоурок https://youtu.be/qIKXkCxAz_A

Прочитати стор.215-217.Перекреслити схему в зошит






ГЕОГРФІЯ, 8А

Тема уроку. Міські і сільські населені пункти                                                                                                   Прочитати §47. Перекреслити схему в зошит








БІОЛОГІЯ, 9 клас

Тема уроку. Основи еволюційної філогенії та систематики

Прочитати стор.212-214. Перекреслити схему в зошит ( іл. 138 на стор.213)

Виконати тест за посиланням Код доступу 8007886


http://join.naurok.ua/
















СЕРЕДА, 24.03.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Населення, культура та побут народів Європи

Прочитати стор.147-148

Переписати висновки ( стор.148), дати відповіді на запитання 1-3 ( усно)

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Людиноподібні мавпи

Переглянути слайди

Горила
У природі горили мешкають в екваторіальних лісах Західної і Центральної Африки, гірські горили — по схилах вулканічних гір Вірунга, вкритих лісом. Тримаються невеликими групами, що складаються з самця-ватажка, декількох самиць, їх дитинчат. Харчуються рослинною їжею, хоча при нагоді не уникають і тваринної. У неволі молоді горили швидко звикають до будь-якої людської їжі. Всупереч поширеній думці, горили спокійні і миролюбні тварини, що частково пояснюється вегетаріанським способом життя.
Шимпанзе
До нього відносяться два сучасних види: шимпанзе звичайний і шимпанзе карликовий . Останній є генетично найближчою до людей твариною. Хоча шимпанзе не можуть говорити через будову голосового апарату, вони здатні спілкуватися руками мовою глухонімих людей (мовою жестів). Вони здатні вживати слова в переносному сенсі, можуть створювати нові поняття, комбінуючи відомі слова










БІОЛОГІЯ, 7

Тема уроку. Індивідуальна поведінка тварин

Переглянути відеоурок https://youtu.be/OtzhkzvyKoY

Прочитати стор. 223-225. Переказувати табл. 23 на стор.223-224

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Тема уроку. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні

Переглянути відео до теми https://youtu.be/opLAGtJP3jA

Прочитати стор.233-236

ГЕОГРАФІЯ, 6Б

Тема уроку. Дикорослі й культурні рослини. Дикі й свійські тварини

Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/RlPqUaeQ2gs

та https://youtu.be/GOPyrnbA3ns

ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Льодовики та багаторічна мерзлота

Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/cN22efTMoIU

Прочитати стор.203-206, переписати висновки ( стор. 206)


четвер, 21 січня 2021 р.

П'ЯТНИЦЯ, 22.01.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Вітер

 Перекреслити другу схему та написати, що таке вітер



Прочитати стор.134-136

ГЕОГРАФІЯ,7
Рельєф та корисні копалини Північної Америки

Перекреслити схему в зошит. Виконати практичну роботу №7 стор.148

ГЕОГРАФІЯ, 9
Тема уроку. Кольорова металургія України
Перекреслити схему та написати визначення -кольорова металургія

Прочитати стор.125-128


середа, 20 січня 2021 р.

ЧЕТВЕР, 21.01.21

 БІОЛОГІЯ, 6А

Перевірка домашнього завдання за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.151048506.221377993.1610910632-533060616.1610614021                                                          Код доступу 6584859                                   Тема уроку. Запилення

Переглянути відеоурок https://youtu.be/I74anaXCeTA

Закріпити знання , прочитавши стор.131-133

БІОЛОГІЯ, 7

Перевірка домашнього завдання за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.76816022.221377993.1610910632-533060616.1610614021                                                            Код доступу 9077268

Тема уроку. Транспорт речовин у тварин

Переглянути урок до 5хв 30 сек https://youtu.be/34Za5J-p_68

Прочитати стор.161-163, виписати визначення

БІОЛОГІЯ, 8А

Тема уроку. Робота  м'язів

Прочитати стор. 141-143, дати відповідь на запитання 1-6 ( усно)

БІОЛОГІЯ, 9

Перевірка домашнього завдання за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.81451284.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Код доступу 6383493

Тема уроку. Етапи індивідуального розвитку

Переглянути урок https://youtu.be/rGKa75lz8T8

Прочитати стор.130-133

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Перевірка домашнього завдання за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.146863156.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Код доступу 4055581

Тема уроку. Тваринний світ  України

Переглянути відеоурок https://youtu.be/XI_IEcFReDo

Прочитати стор. 146-150

ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Загальні риси клімату Північної Америки

Переглянути відео https://youtu.be/BN1HqFGOpao

На карті знайти , які кліматичні пояси  перетинають Північну Америку ( усно), приклад карти



вівторок, 19 січня 2021 р.

СЕРЕДА, 20.01.21

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Значення та охорона птахів

Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/g5Vveh-SrOE

Зробити годівницю своїми руками з підручних матеріалів та повісити на подвір'ї





ГЕОГРАФІЯ, 8Б
Особливості рельєфу Північної Америки
Рельєф - це всі нерівності земної поверхні ( гори і рівнини)
Уважно прочитати стор. 100-101 та стор. 145-146 ( для Андрія)

Переглянути відеоурок https://youtu.be/30n3eNsPI8c

ГЕОГРАФІЯ, 6Б                                                                                                                                        Тема уроку. Острови та півострови

У чому відмінність острова від півострова

Острів - це окрема частина суші, з усіх боків оточена водою, при цьому піднімається над нею. Острів можна вважати маленьким материком, адже материки також оточені водою. До деяких широко відомим островам можна віднести: Кубу, Мадагаскар, Гренландію, острови Гаїті.



Півострів - ділянка, з'єднана з материковою частиною суші з одного боку та омивається водою з інших сторін. При цьому геологічно він і материк, до якого він належить - одне ціле, на відміну від островів


Розглянути фізичну карту світу та знайти по 3 острови і півострови

ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Атмосферний тиск

Переглянути  відеоурок https://youtu.be/PnQS_ww_Vps

Прочитати стор. 130 - 133, переписати висновки (стор.133)

БІОЛОГІЯ, 7

Тема уроку. Дихання та газообмін у тварин

Переглянути відеоурок https://youtu.be/RQwD1SmWUp8

Виписати визначення "Дихання". Скласти схему " Типи дихання", користуючись відеоуроком або підручнико стор.157-159

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Перевірка домашнього завдання за посиланням Код доступу 8947150

http://join.naurok.ua/?_ga=2.79945364.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Тема уроку. Рослинність України

Прочитати стор. 142-145 та переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/I09xGhPlF3w


понеділок, 18 січня 2021 р.

ВІВТОРОК, 19.01.21

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Утримання, годування та розведення птахів на птахофермах

Переглянути відео про птахоферму.  Згадати, яких свійських птахів утримують в селах

https://youtu.be/fk0PKV0Hc6o

БІОЛОГІЯ, 6А

Перевірка домашнього завдання за посиланням

Код доступу 7419135 http://join.naurok.ua/?_ga=2.85119002.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Тема уроку. Суцвіття

Уважно переглянути відеоурокhttps://youtu.be/lOQE260ICqw

В зошиті відобразити у вигляді схеми :

                                                       Суцвіття - це........

                                ↓                                                                ↓

                       ПРОСТІ                                                  СКЛАДНІ

Схематично відобразити , як виглядає суцвіття та його назва, користуючись підручнико на стор.129-130

БІОЛОГІЯ, 8А

Тема уроку. Функції та будова скелетних м 'язів

Перевірка домашнього завдання за посиланням

Код доступу 6246822http://join.naurok.ua/?_ga=2.105566592.221377993.1610910632-533060616.1610614021

Переглянути презентацію 




Перекреслити в зошит останню схему

Прочитати стор.137-139

ГЕОГРАФІЯ, 6Б

Тема уроку. Океани і моря. Явища природи: тайфуни, шторми, урагани

У цих природних явищ є дещо спільне: вони періодично приносять людині чимало бід. Але є і чимало відмінностей.
Ураган — це вітер, швидкість якого перевищує 120 км/год (33 м/с). Якщо ж він досягає 180 км/год (50 м/с), ураган вважається дуже сильним. У певний момент хмари можуть ненадовго розсіятися, але це лише затишшя перед бурею. Його так і називають: «око бурі». Після невеликого перепочинку потужний вітер починається знову, і бушувати він може десятки годин.




Тайфуни, переходять у


урагани найчастіше виникають між узбережжям Східної Азії, екватором і лінією зміни дат, то є умовною лінією, по різні сторони якої місцевий час відрізняється на добу. 


Цунамі називають довгі і високі хвилі. Виникають вони з-за землетрусів — як підводних, так і прибережних, коли літосферні плити океанічного дна різко зміщуються. На відміну від звичайних хвиль цунамі зачіпає воду від дна до поверхні океану. Наблизившись до узбережжя, далека хвиля наздоганяє йде попереду, яка в цей час пригальмовує і піднімається на 10, а то й на 50 м.

ГЕОГРАФІЯ, 7 кл
Тема уроку. Географічне положення та історія відкриття Північної Америки
Скласти тест з теми "Антарктида" за посиланням  Код доступу 4630242
Прочитати стор. 140-143, виконати практичну№7  на стор. 144