вівторок, 2 листопада 2021 р.

СЕРЕДА. 3 листопада

 ГЕОГРАФІЯ. 9Б

Тема уроку. Особливості Чорного та Азовського морів.

Переглянути відео до уроку https://youtu.be/IF4wccFBLuQ

На фізичній карті підписати назви морів та дані  географічні об'єкти:

- коса Арабатська стрілка

- острів Джарилгач

- Каркінітська затока

- Таганрозька затока

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 5 клас

Виконати тестування за посиланням Код доступу 5281410

http://join.naurok.ua/

Тема уроку. Болота та озера

Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/BrOtjBUf728

Прочитати стор. 129-130. Виконати завдання 2 на стор.130 ( усно)

БІОЛОГІЯ 7А

Тема уроку. Загальна характеристика хордових

Прочитати та записати у зошит

Ознаки хордових, які властиві лише їм

1. Наявність хорди. 

Хорда – внутрішній осьовий скелет, пружний еластичний тяж, що проходить уздовж усього тіла і є його віссю, а у вищих замінюється на хребет.

2. Нервова система трубчастого типу. Нервова трубка  розташовується над хордою і має  внутрішню порожнину. Передній відділ нервової трубки майже в усіх хордових тварин потовщується, утворюючи головний мозок.

3. Травна трубка під хордою. Основними відділами є передня, середня і задня кишка.

4. Наявність зябрових щілин. 

5. Серце – у черевній частині тіла, під хордою і травною трубкою. У ланцетника серця немає, його замінює скоротлива черевна аорта. У всіх інших серце є і може мати 2-4 камери.

6. Органи виділення – нирки. Ці органи виділення є видозміненими метанефридіями.

7. Шкіра є покривною системою, яка складається з двох шарів: епітелію і власне дерми. У шкірі розвинені залози.

8. Нейрула як стадія ембріонального розвитку з'являється, оскільки відбувається закладка нервової трубки в складі осьового комплексу органів.

Перекреслити схему



Прочитати стор.100-102

ГЕОГРАФІЯ 8 клас

Тема уроку. Тектонічна будова України

Переглянути  відео до уроку за посиланням https://youtu.be/pMdXnbJFrfU

Виконати практичну роботу. На контурну карту нанести тектонічні структури


Прочитати стор. 65-69

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 9Б

Тема уроку. Органи кровоносної системи. Серце

Виконати тестування за посиланням http://join.naurok.ua/

 Код доступу 1718184

Переглянути презентацію







ГЕОГРАФІЯ, 7Б

Поняття про клімат. Теплові пояси Землі
Переглянути презентацію та виписати визначення : клімат, кліматотвірні чинники

https://docs.google.com/presentation/d/1WuTqRROclcUCoXQXe0p9I1Yl_YleQmY0/edit?usp=sharing&ouid=102239649349945417516&rtpof=true&sd=true

понеділок, 1 листопада 2021 р.

ВІВТОРОК. 2 ЛИСТОПАДА 2021р

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 9Б

Тема уроку. Рух крові по судинах

Переглянути відео https://youtu.be/2E14Rwme3og

Прочитати 



ГЕОГРАФІЯ, 7-А

Контрольна робота по темі " Африка"

Пройти тестування за посиланням

Код доступу 3157782

http://join.naurok.ua/                                                                                                                         

БІОЛОГІЯ. 8 клас

Тема уроку. Регуляція травлення. Харчові розлади та їх запобігання

Переглянути урок за посиланням https://youtu.be/ovV_FuyguH0

Прочитати стор. 54-56. Уважно прочитати табл 5-6 на стор. 58. підготуватися до контр.роботи

ПОНЕДІЛОК. 1 листопада 2021р

 5 клас

Я У СВІТІ

Тема уроку. Людські чесноти

Переглянути відео до уроку за посиланням https://youtu.be/SQZTceyUPoc

Прочитати казку " Що значить правильно жити?" стор. 55-57

Виконати завдання під смайликом😀 на стор. 57( усно)

9 клас

ГЕОГРАФІЯ

Тема уроку. Природні умови і ресурси 

Природні ресурси – це безліч тіл і явищ природи, які використовуються людиною у виробництві та для задоволення своїх потреб. З розвитком наукової думки і технічного прогресу змінюється саме розуміння природних ресурсів.

Речовини, процеси, явища, які раніше були не відомі та навіть не використовувалися людством, зараз знаходять своє застосування і стають природними ресурсами.

Об’єкти і явища природи можуть використовуватися як:

  • засоби праці (ґрунти, водні шляхи);
  • предмети праці (деревина, мінерали, гірські породи);
  • предмети споживання (питна вода, риба, дичина);
  • умови, що використовуються в якості рекреаційних;
  • джерела енергії (енергія води, хвиль, вітру, паливні корисні копалини).

У сучасній науці існує кілька підходів до класифікації ресурсів:

За геосферною приналежністю:

  • літосферні;
  • гідросферні;
  • атмосферні;
  • кліматичні.

По галузі економіки, в якій вони застосовуються:

  • промислові (хімічні, металургійні);
  • сільськогосподарські (ґрунтові, кормові бази, агрокліматичні).

За тривалістю та інтенсивністю використання:

  • вичерпні;
  • невичерпний.

Уважно прочитати схему, перекреслити її в зошит


7-Б клас

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку. Простий і складний листки. Значення листя в житті рослини

Уважно розгляньте  зображення. Перекресліть схему в зошит з малюнком. Підписати частини листка : черешок і листкову пластинку



Прочитати стор. 27 ( останній абзац) - 28

Дати відповіді на запитання 7,8,9 9усно) стор. 29


четвер, 6 травня 2021 р.

П'ЯТНИЦЯ, 07.05.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Держави-сусіди України на політичній карті світу

Уважно розглянути карту на стор. 246. Знайти Україну та країн-сусідів. Вміти показувати Україну , та держави - сусіди зі  столицями. Прочитати стор. 247

ГЕОГРАФІЯ, 7

Виконати тести  Код доступу 9732631

http://join.naurok.ua/

Тема уроку. Північний Льодовитий океан

Прочитати стор. 282-287, виписати загальні відомості про океан на стор. 283

ГЕОГРАФІЯ, 9

Тема уроку. Міжнародні організації

Переписати в зошит 





середа, 5 травня 2021 р.

ЧЕТВЕР, 06.05.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Населення Азії

Прочитати стор.197-199. Письмово дати відповідь на запитання 2

Переглянути слайди 



БІОЛОГІЯ, 8А
Тема уроку. Імунна регуляція
Пройти тести " Ендокринна система"
http://join.naurok.ua/  Код доступу 5555396
Прочитати стор. 257-263

ГЕОГРАФІЯ, 8А
Тема уроку. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Сумщини
Письмово дати відповіді за планом на стор. 265
п.1 №1,3
п. 2 ( повністю)

БІОЛОГІЯ, 9 
Тема уроку. Біосфера як цілісна система
Переглянути урок https://youtu.be/vwvKUdOlZI0
Письмово дати відповіді на запитання1, 2,3,5 ( стор. 253)

БІОЛОГІЯ, 6А
Тема уроку. Сапротрофні - цвільові гриби; паразитичні
Прочитати стор. 212-215, переписати висновки ( стор. 215)

БІОЛОГІЯ, 7
Тема уроку. Основи охорони природи. Природоохоронні території
Прочитати стор. 266, дати  письмові відповіді на запитання 1-2 ( стор.269)


вівторок, 4 травня 2021 р.

СЕРЕДА, 05.05.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Своєрідність рослинного і тваринного світу Південної Азії

Прочитати стор. 194-197

Виписати назви рослин і тварин Пд. Азії ( по 10)

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Екскурсія до музею природи

Переглянути онлайн - екскурсію

https://youtu.be/2Qy9wyOIwL4

БІОЛОГІЯ, 7

Тема уроку. Вплив людини та її діяльності на організми. Екологічна етика

Прочитати стор.262-264

Письмово дати відповіді на запитання 1 та 4 ( стор. 265)

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Тема уроку. Природа та населення свого адміністративного регіону

Написати план характеристики регіону ( стор. 265-266, тільки назви пунктів, без підпунктів)

ГЕОГРАФІЯ, 6Б

Практична робота 1. Робота з краєзнавчим матеріалом

Запитати у батьків, бабусь, дідусів звідки походить назва населеного пункту, де вони народилися та проживають

ГЕОГРАФІЯ, 6А

Пройти тести  http://join.naurok.ua/

Код доступу 7983718

Тема уроку. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держви-сусіди України на політичній карті світу

Перекреслити в зошит таблиці, заповніть їх користуючись  атласом, інтернетресурсами,  підручником на стор. 242-246

ТАБЛИЦЯ 1

Найбільші за площею

Площа

Столиця

Материк

1

РОСІЯ

 

 

 

2

КАНАДА

 

 

 

3

КИТАЙ

 

 

 

4

США

 

 

 

5

БРАЗИЛІЯ

 

 

 

6

АВСТРАЛІЯ

 

 

 

7

ІНДІЯ

 

 

 

8

АРГЕНТИНА

 

 

 

9

КАЗАХСТАН

 

 

 

10

АЛЖИР

 

 

 

ТАБЛИЦЯ 2

Найбільші за чисельністю

Кількість населення

Столиця

Материк

1

КИТАЙ

 

 

 

2

ІНДІЯ

 

 

 

3

США

 

 

 

4

ІНДОНЕЗІЯ

 

 

 

5

БРАЗИЛІЯ

 

 

 


четвер, 29 квітня 2021 р.

П'ЯТНИЦЯ, 30.04.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Кількість і розміщення населення Землі

Переглянути урок https://youtu.be/OEovw3VZ0iI

Прочитати §59. Дати відповіді на запитання1-2 ( письмово)

ГЕОГРАФІЯ, 7

Тема уроку. Індійський океан

Переглянути урок https://youtu.be/Dcgywmf3G-s

Прочитати стор. 275-281, переписати відомості про океан на стор.275

ГЕОГРАФІЯ, 9

Тема уроку. Форми зовнішніх економічних зв'язків

Прочитати конспект. Перекреслити схему

1. Торгівля як вид послуг

- Однією з головних форм міжнародного співробітництва є міжнародна торгівля.

- Загальний обсяг обороту зовнішньої торгівлі товарами визначається сумою експорту (вивезення) та імпорту (ввезення) товарів. Різниця між експортом та імпортом називається торговим балансом.

- Фактори, що впливають на динаміку, спрямованість та структуру зовнішньоторгових операцій:

• розвиток прямих коопераційних зв’язків між філіями, дочірніми та асоційованими компаніями ТНК;

• зростання частки машин та устаткування в загальному обсязі товарообороту за скорочення питомої ваги сировини та напівфабрикатів;

• поява інтенсивно зростаючого сектора послуг та інформаційно-технологічного обміну;

• лібералізація міжнародної торгівлі в процесі переходу більшості національних економік до відкритості;

• розвиток інтеграційних процесів у різних регіонах світу;

• активізація діяльності ТНК.

Значення міжнародної торгівлі:

• є основним каналом, через посередництво якого формуються конкурентно-економічні параметри виробництва, рівень витрат, стандарти якості, критерії ефективності національної економіки;

• інтенсифікує виробничий процес у національних господарствах з окремих напрямів;

• сприяє більш раціональному використанню економічних ресурсів на всіх рівнях господарювання;

• дозволяє повніше задовольняти зростаючі потреби населення;

• надходження від експорту — суттєве джерело накопичення капіталу на потреби промислового розвитку.

Економіку кожної країни умовно можна віднести до відкритої або закритої.

Відкрита економіка — національна економіка, що вільно взаємодіє з економіками інших країн на ґрунті міжнародного поділу праці. Економіка України класифікується як мала відкрита: вона не настільки велика та розвинута, щоб впливати на світову процентну ставку і не настільки ізольована, щоб не відчувати на собі вплив подій, що відбуваються за кордоном.

Характерними рисами малої відкритої економіки України є:

• її частка у світовій торгівлі незначна, і тому вона відчутно не впливає на світову економіку;

• уряд контролює рух капіталів;

• відносна відособленість національної грошової одиниці від валютного ринку;

• внутрішня процентна ставка визначається світовою процентною ставкою.

 2. Види і показники міжнародної торгівлі

Видами міжнародної торгівлі є: експорт (реалізація товарів і послуг за кордон) та імпорт (придбання товарів і послуг за кордоном).

Форми міжнародної торгівлі представлені:

·     обміном споживчими вартостями (засоби виробництва й предмети споживання);

·     обміном технологіями (ліцензії, патенти, «ноу-хау»);

·     торгівлею послугами (інжиніринг, консалтинг, обробка та передача інформації, експертиза проектів);

·     безвалютним товарообігом (компенсаційні угоди, бартер кліринговий і паралельний).

Кількісна оцінка міжнародної торгівлі надається за допомогою відповідних показників. Наприклад, сума експорту та імпорту є зовнішньоторговим оборотом країни. Зовнішньоторгова квота: відношення зовнішньоторгового обігу до обсягу валового внутрішнього продукту країни:

 3. Географія зовнішньої торгівлі України

Пригадайте:

-        Що таке експорт, імпорт?

 

Структура експорту України за даними Держкомстату в 2016 році:

Металургія, сільське господарство, машинобудівна та хімічна промисловості дають понад 80% українського експорту.

За останні роки обсяг експорту з України нарощується за рахунок сприятливої кон'юнктури світових ринків та постійного зростання цін у першу чергу на: чорні та кольорові метали, виробництво електричних машин (верстати, транспортні засоби, зброя), залізничних або трамвайних локомотивів, шляхового обладнання, добрив, руд, шлаків та золи; хімікати, окремі види продукції машинобудування, продовольчі товари (зерно, насіння соняшника, кукурудзи).

Обсяг експорту зовнішньої торгівлі України товарами в І півріччі 2016 року становив 16623,3 млн.дол. США, імпорту – 17305,9 млн. дол. США.

- Україна здійснює зовнішньоторговельні операції з партнерами майже всіх країн світу.

- Найбільшими торговельними партнерами України є країни, у яких обсяги експортних поставок товарів значні. До таких країн відносяться Російська Федерація (на сьогодні частка від загального обсягу експорту зменшилась), Туреччина — 7,7%, Італія — 4,4%, Польща — 3,4%, Білорусь — 3,2% та Німеччина — 3%.

- Україна купує багато товарів інших країн. Найбільші імпортні надходження здійснювались із Російської Федерації (зменшилися), Німеччини — 8,2%, Туркменістану — 7,8%, Китаю — 6%, Польщі — 5,1%, Казахстану — 3,8% та Білорусі — 3,5%.

- Україна має усі необхідні передумови (наукові розробки, технології, кваліфіковані кадри) для продукування широкого спектру послуг, які активно розвиваються на етапі становлення інформаційної економіки.

 


середа, 28 квітня 2021 р.

ЧЕТВЕР, 29.04.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Своєрідність рослинного і тваринного світу Північної Азії

Прочитати стор. 190-193. Виконати завдання 1 на стор. 193 письмово

БІОЛОГІЯ, 8А

Тема уроку. Профілактика захворювання ендокринної системи

Прочитати стор. 253-255

Переглянути урок https://youtu.be/SqZ5XZwoUyo

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Виконати тестовий контроль знань з теми" Трудові ресурси. Зайнятість населення"

http://join.naurok.ua/

Код доступу 2871889


БІОЛОГІЯ 9 

Тема уроку. Біосфера як цілісна система

Переглянути урок https://youtu.be/lMJsiP7CBvk

Прочитати стор. 250-252

Виписати визначення"біосфера" та її особливості (5)

БІОЛОГІЯ, 6А

Тема уроку. Групи грибів 

Перекреслити в зошит схему


БІОЛОГІЯ,7 

Тема уроку. Співіснування організмів в угрупованнях

Переглянути урок https://youtu.be/cd4Cq28BecU

Прочитати стор. 253-256

Перекреслити в зошит






вівторок, 27 квітня 2021 р.

СЕРЕДА, 28.04.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Повторити стор. 188-189, вміти показувати річки  т озера на карті

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Практична робота. Догляд за приміщенням і тваринами

Пригадайте, яких тварин називають свійськими. Наведіть приклади свійських тварин.
За свійськими тваринами потрібно ретельно доглядати. Тому їх утримують у спеціально пристосованих приміщеннях — хлівах та на фермах. На молочних фермах за допомогою спеціальних механізмів доять корів, годують і напувають.
Де утримують цих тварин? Чим їх годують? Чи правильно розставлені зображення?

Улітку корів, коней, овець випасають на луках. Щоб було чим годувати тварин узимку, господарі та фермери заздалегідь заготовляють корми.

Свійських птахів, переважно курей, вирощують на птахофабриках. Годують і напувають птахів за допомогою спеціальних механізмів.

БІОЛОГІЯ, 7
Тема уроку. Ланцюги живлення
Прочитати стор.260-261
Написати приклади ланцюгів живлення ( до 5)

ГЕОГРАФІЯ, 8А
Тема уроку. Зайнятість нселення
Переглянути урок https://youtu.be/XEyGu9tZXik
Прочитати стор.261-264,перекреслити схему


ГЕОГРАФІЯ, 6Б
Тема уроку. Природокористування


ГЕОГРАФІЯ, 6А
Пройти тести за темою " Біосфера. Природні комплекси" на стор.231, 1-9 запитання

понеділок, 26 квітня 2021 р.

ВІВТОРОК, 27.04.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6Б

Тема уроку. Вплив людини на природу

Переглянути урок https://youtu.be/bopOAKmcjk0

Розповісти про вплив людини на природу 

БІОЛОГІЯ,6А

Тема уроку. Розмноження та поширення грибів

Перекреслити схему


ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Червонокнижні тварини своєї місцевості

Виписати 10 червонокнижник тварин Сумщини

ГЕОГРАФІЯ, 7

Практична робота . На контурну карту нанести географічну номенклатуру океану ( стор.274)

БІОЛОГІЯ, 8А

Тема уроку. Ендокринна система

Прочитати §56-58.  Уважно розглянути схему та перекреслити

БІОЛОГІЯ, 9 
Тема уроку. Біотичні, абіотичні та антропічні фактори
Прочитати §56.Перекреслити таблицю на стор. 239 в зошит