понеділок, 8 листопада 2021 р.

ВІВТОРОК, 9 листопада

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 9Б

Тема уроку. Органи кровоносної системи. Судини

Переглянути відео до уроку  https://youtu.be/2E14Rwme3og

Прочитати інформацію на слайдах



ГЕОГРАФІЯ, 7А

Геологічна будова. Рельєф та корисні копалини Австралії

Переглянути відеоурок https://youtu.be/OfZ2kVyIBEU

Перекреслити схему в зошит 

Для закріплення прочитати стор. 124-125

БІОЛОГІЯ, 8

Газообмін у легенях і тканинах

Переглянути урок https://youtu.be/AZ_eUt6X55s

Прочитати стор 68-70

Виконати впр 3 на стор.71 ( письмово)

БІОЛОГІЯ, 9А

Виконати тести за посиланнямhttp://join.naurok.ua/

Код доступу 2255818

Тема уроку. Типи клітин та їх порівняльна характеристика

Прочитати стор 66-68.Заповнити таблицю стор 69

На допомогу див. табл.




неділя, 7 листопада 2021 р.

ПОНЕДІЛОК, 8 листопада

 Я у світі, 5 клас

Виконати тести за посиланням   Код доступу 9079180

http://join.naurok.ua/

Тема уроку. Ввічлива людина

Прочитати стор. 40- 41. Дати відповіді на запитання на стор 41 ( усно)\

ГЕОГРАФІЯ, 9А

Тема уроку. Рудні ресурси

Прочитати стор.96-100. Переписати висновки на стор. 100-101

Дати відповіді на запитання 1-3 ( усно)

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 7Б

Тема уроку. Дихання рослин. Випаровування

Переглянути відео до уроку https://youtu.be/7IxLKoRUML4

Прочитати

Дихають рослини і вдень, і вночі. Вдень більша частина атмосферного кисню надходить до рослини через продихи листків і молодих пагонів, шкірку молодих кореніва також чечевички стебел.
Вночі 
майже у всіх рослин продихи закриті і рослини для дихання використовують, в основному, кисень, що утворився при фотосинтезі і накопичений у міжклітинниках. По міжклитинникам кисень проникає у всі живі клітини рослин.
pic118.png
pic77.png
Транспірáція — процес випаровування води з поверхні рослин, що відбувається через продихи та кутикулу. Основним органом транспірації є листок.

четвер, 4 листопада 2021 р.

П'ЯТНИЦЯ, 5 листопада

 ГЕОГРАФІЯ, 7А

Тема уроку. Австралія. Географічне положення

Переглянути урок за посиланням до 7хв 23сек https://youtu.be/7I_aj6z4g7I

Прочитати стор.121-124. 

Виконати практичну роботу 7 ( стор. 126). ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

ГЕОГРАФІЯ, 9А

Тема уроку. Мінеральні ресурси. Паливно - енергетичні ресурси

Розглянути слайди 






Переписати в зошит інформацію із перших 2-х слайдів

Прочитати стор.86-90

середа, 3 листопада 2021 р.

ЧЕТВЕР, 4 листопада

 ГЕОГРАФІЯ, 9Б

Тема уроку. Грунти України

Перевірка дом. завдання - виконати тести за посиланням http://join.naurok.ua/

Код доступу 1683390

Переглянути відео до уроку https://youtu.be/8C8tWSb5CBo


Записати в зошит таблицю перші  4 колонки

БІОЛОГІЯ, 8 клас

Тема уроку. Дихання

Перевірка дом завд. Виконати тести за посиланням http://join.naurok.ua/

Код доступу 2176502

Розглянути слайд, виписати у вигляді схеми органи дихання та визначення " дихання"

Дихання – сукупність процесів, унаслідок яких відбувається поглинання організмом кисню й виділення з нього вуглекислого газу.


Прочитати стор. 60-62

БІОЛОГІЯ,9А

Тема уроку. Ядро клітини

Переглянути відео до уроку https://youtu.be/iSnk8CIhc7A


Замалювати в зошит будову ядра та підписати

Прочитати стор.62-64

ГЕОГРАФІЯ, 8 клас

Формування рельєфу України

Переглянути урок https://youtu.be/dYzNOdpLVWs

Перекреслити схему

Прочитати стор. 77-80

БІОЛОГІЯ, 7А

Тема уроку. Риби. Особливості будови

Переглянути слайди. В зошиті накреслити схему " Будова тіла риб"

та перекреслити таблицю " Зовнішня будова риб" 




Прочитати стор.104-107

вівторок, 2 листопада 2021 р.

СЕРЕДА. 3 листопада

 ГЕОГРАФІЯ. 9Б

Тема уроку. Особливості Чорного та Азовського морів.

Переглянути відео до уроку https://youtu.be/IF4wccFBLuQ

На фізичній карті підписати назви морів та дані  географічні об'єкти:

- коса Арабатська стрілка

- острів Джарилгач

- Каркінітська затока

- Таганрозька затока

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 5 клас

Виконати тестування за посиланням Код доступу 5281410

http://join.naurok.ua/

Тема уроку. Болота та озера

Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/BrOtjBUf728

Прочитати стор. 129-130. Виконати завдання 2 на стор.130 ( усно)

БІОЛОГІЯ 7А

Тема уроку. Загальна характеристика хордових

Прочитати та записати у зошит

Ознаки хордових, які властиві лише їм

1. Наявність хорди. 

Хорда – внутрішній осьовий скелет, пружний еластичний тяж, що проходить уздовж усього тіла і є його віссю, а у вищих замінюється на хребет.

2. Нервова система трубчастого типу. Нервова трубка  розташовується над хордою і має  внутрішню порожнину. Передній відділ нервової трубки майже в усіх хордових тварин потовщується, утворюючи головний мозок.

3. Травна трубка під хордою. Основними відділами є передня, середня і задня кишка.

4. Наявність зябрових щілин. 

5. Серце – у черевній частині тіла, під хордою і травною трубкою. У ланцетника серця немає, його замінює скоротлива черевна аорта. У всіх інших серце є і може мати 2-4 камери.

6. Органи виділення – нирки. Ці органи виділення є видозміненими метанефридіями.

7. Шкіра є покривною системою, яка складається з двох шарів: епітелію і власне дерми. У шкірі розвинені залози.

8. Нейрула як стадія ембріонального розвитку з'являється, оскільки відбувається закладка нервової трубки в складі осьового комплексу органів.

Перекреслити схему



Прочитати стор.100-102

ГЕОГРАФІЯ 8 клас

Тема уроку. Тектонічна будова України

Переглянути  відео до уроку за посиланням https://youtu.be/pMdXnbJFrfU

Виконати практичну роботу. На контурну карту нанести тектонічні структури


Прочитати стор. 65-69

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 9Б

Тема уроку. Органи кровоносної системи. Серце

Виконати тестування за посиланням http://join.naurok.ua/

 Код доступу 1718184

Переглянути презентацію







ГЕОГРАФІЯ, 7Б

Поняття про клімат. Теплові пояси Землі
Переглянути презентацію та виписати визначення : клімат, кліматотвірні чинники

https://docs.google.com/presentation/d/1WuTqRROclcUCoXQXe0p9I1Yl_YleQmY0/edit?usp=sharing&ouid=102239649349945417516&rtpof=true&sd=true

понеділок, 1 листопада 2021 р.

ВІВТОРОК. 2 ЛИСТОПАДА 2021р

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 9Б

Тема уроку. Рух крові по судинах

Переглянути відео https://youtu.be/2E14Rwme3og

Прочитати 



ГЕОГРАФІЯ, 7-А

Контрольна робота по темі " Африка"

Пройти тестування за посиланням

Код доступу 3157782

http://join.naurok.ua/                                                                                                                         

БІОЛОГІЯ. 8 клас

Тема уроку. Регуляція травлення. Харчові розлади та їх запобігання

Переглянути урок за посиланням https://youtu.be/ovV_FuyguH0

Прочитати стор. 54-56. Уважно прочитати табл 5-6 на стор. 58. підготуватися до контр.роботи

ПОНЕДІЛОК. 1 листопада 2021р

 5 клас

Я У СВІТІ

Тема уроку. Людські чесноти

Переглянути відео до уроку за посиланням https://youtu.be/SQZTceyUPoc

Прочитати казку " Що значить правильно жити?" стор. 55-57

Виконати завдання під смайликом😀 на стор. 57( усно)

9 клас

ГЕОГРАФІЯ

Тема уроку. Природні умови і ресурси 

Природні ресурси – це безліч тіл і явищ природи, які використовуються людиною у виробництві та для задоволення своїх потреб. З розвитком наукової думки і технічного прогресу змінюється саме розуміння природних ресурсів.

Речовини, процеси, явища, які раніше були не відомі та навіть не використовувалися людством, зараз знаходять своє застосування і стають природними ресурсами.

Об’єкти і явища природи можуть використовуватися як:

  • засоби праці (ґрунти, водні шляхи);
  • предмети праці (деревина, мінерали, гірські породи);
  • предмети споживання (питна вода, риба, дичина);
  • умови, що використовуються в якості рекреаційних;
  • джерела енергії (енергія води, хвиль, вітру, паливні корисні копалини).

У сучасній науці існує кілька підходів до класифікації ресурсів:

За геосферною приналежністю:

  • літосферні;
  • гідросферні;
  • атмосферні;
  • кліматичні.

По галузі економіки, в якій вони застосовуються:

  • промислові (хімічні, металургійні);
  • сільськогосподарські (ґрунтові, кормові бази, агрокліматичні).

За тривалістю та інтенсивністю використання:

  • вичерпні;
  • невичерпний.

Уважно прочитати схему, перекреслити її в зошит


7-Б клас

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку. Простий і складний листки. Значення листя в житті рослини

Уважно розгляньте  зображення. Перекресліть схему в зошит з малюнком. Підписати частини листка : черешок і листкову пластинку



Прочитати стор. 27 ( останній абзац) - 28

Дати відповіді на запитання 7,8,9 9усно) стор. 29


четвер, 6 травня 2021 р.

П'ЯТНИЦЯ, 07.05.21

 ГЕОГРАФІЯ, 6А

Тема уроку. Держави-сусіди України на політичній карті світу

Уважно розглянути карту на стор. 246. Знайти Україну та країн-сусідів. Вміти показувати Україну , та держави - сусіди зі  столицями. Прочитати стор. 247

ГЕОГРАФІЯ, 7

Виконати тести  Код доступу 9732631

http://join.naurok.ua/

Тема уроку. Північний Льодовитий океан

Прочитати стор. 282-287, виписати загальні відомості про океан на стор. 283

ГЕОГРАФІЯ, 9

Тема уроку. Міжнародні організації

Переписати в зошит 





середа, 5 травня 2021 р.

ЧЕТВЕР, 06.05.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Населення Азії

Прочитати стор.197-199. Письмово дати відповідь на запитання 2

Переглянути слайди 



БІОЛОГІЯ, 8А
Тема уроку. Імунна регуляція
Пройти тести " Ендокринна система"
http://join.naurok.ua/  Код доступу 5555396
Прочитати стор. 257-263

ГЕОГРАФІЯ, 8А
Тема уроку. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Сумщини
Письмово дати відповіді за планом на стор. 265
п.1 №1,3
п. 2 ( повністю)

БІОЛОГІЯ, 9 
Тема уроку. Біосфера як цілісна система
Переглянути урок https://youtu.be/vwvKUdOlZI0
Письмово дати відповіді на запитання1, 2,3,5 ( стор. 253)

БІОЛОГІЯ, 6А
Тема уроку. Сапротрофні - цвільові гриби; паразитичні
Прочитати стор. 212-215, переписати висновки ( стор. 215)

БІОЛОГІЯ, 7
Тема уроку. Основи охорони природи. Природоохоронні території
Прочитати стор. 266, дати  письмові відповіді на запитання 1-2 ( стор.269)


вівторок, 4 травня 2021 р.

СЕРЕДА, 05.05.21

 ГЕОГРАФІЯ, 8Б

Тема уроку. Своєрідність рослинного і тваринного світу Південної Азії

Прочитати стор. 194-197

Виписати назви рослин і тварин Пд. Азії ( по 10)

ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8Б

Тема уроку. Екскурсія до музею природи

Переглянути онлайн - екскурсію

https://youtu.be/2Qy9wyOIwL4

БІОЛОГІЯ, 7

Тема уроку. Вплив людини та її діяльності на організми. Екологічна етика

Прочитати стор.262-264

Письмово дати відповіді на запитання 1 та 4 ( стор. 265)

ГЕОГРАФІЯ, 8А

Тема уроку. Природа та населення свого адміністративного регіону

Написати план характеристики регіону ( стор. 265-266, тільки назви пунктів, без підпунктів)

ГЕОГРАФІЯ, 6Б

Практична робота 1. Робота з краєзнавчим матеріалом

Запитати у батьків, бабусь, дідусів звідки походить назва населеного пункту, де вони народилися та проживають

ГЕОГРАФІЯ, 6А

Пройти тести  http://join.naurok.ua/

Код доступу 7983718

Тема уроку. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держви-сусіди України на політичній карті світу

Перекреслити в зошит таблиці, заповніть їх користуючись  атласом, інтернетресурсами,  підручником на стор. 242-246

ТАБЛИЦЯ 1

Найбільші за площею

Площа

Столиця

Материк

1

РОСІЯ

 

 

 

2

КАНАДА

 

 

 

3

КИТАЙ

 

 

 

4

США

 

 

 

5

БРАЗИЛІЯ

 

 

 

6

АВСТРАЛІЯ

 

 

 

7

ІНДІЯ

 

 

 

8

АРГЕНТИНА

 

 

 

9

КАЗАХСТАН

 

 

 

10

АЛЖИР

 

 

 

ТАБЛИЦЯ 2

Найбільші за чисельністю

Кількість населення

Столиця

Материк

1

КИТАЙ

 

 

 

2

ІНДІЯ

 

 

 

3

США

 

 

 

4

ІНДОНЕЗІЯ

 

 

 

5

БРАЗИЛІЯ