понеділок, 27 квітня 2020 р.

Вівторок, 28.04.20


Географія
Тема. Органічний світ та природні ресурси Тихого океану
Прочитати§55.Запитання 1-2 ( усно)
Пройти тести за посиланням https://forms.gle/RDNkaYtXCkBVnxJZ8


Природознавство
Практична робота. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць
Спробувати заповнити таблицю. Колонка 1- назва природ. зони, які вивчили. Колонка2- стисла характеристика. Заповнити 2-гу колонку двох природних зон ( на вибір)

8 клас
Географія
Тема. Трудові ресурси. Прочитати§52. Виписати визначення : трудові ресурси, економічно активне населення, економічно неактивне населення.

неділя, 26 квітня 2020 р.

Понеділок, 27.04.20

5А клас
Природознавство
Тема. Екосистеми. Прочитати§44. Перекреслити схему на стор.189. Виписати визначення " екосистема", перекреслити дану схему

ВИДИ ЕКОСИСТЕМ
 ↓                                ↓

Природні           Штучні
Озеро                  Парк
Ліс                       Город
Річка                   Сад
Луки                   Поле
Болото             Канали, водосховища

Природознавство
Тема. Рослинний і тваринний світ рідного краю.
Прочитати стор.144-145. Розглянути ілюстрації в підручнику. Яких рослин і тварин можна побачити в лісі біля твого населеного пункту?

9 клас
Географія
Пройти тест за посиланням
https://forms.gle/81ydZcx7yHpQLReQ9 

четвер, 23 квітня 2020 р.

П'ятниця, 24.04.20

   6 клас
Географія
Тема. Кількість населення Землі. Перекреслити схему в зошит. Прочитати § 59. Відповісти на запитання 1-2 ( письмово)
Переглянути презентацію за посиланням

https://images.app.goo.gl/jMZfR6HnGhsLNee7A

7 клас
Географія
Тема. Тихий океан. Прочитати §54. Виконати практичну роботу12 на стор. 262

Музика
Тема. Музика телеекрану. Проглянути відеоурок Прослухати пісню Наталії Май " Спасибі вам, фронтовики"

                                                                            

9 клас
Географія
Тема. Туризм

    Географічний диктант:
 Поставити номер запитання і відповідь ( не переписуємо! завдання)
  1. Транспорт це…
  2. Назвіть чотири основні види транспорту…
  3. На які види поділяють водний транспорт ( 2 види)? …
  4. На які види поділяють сухопутний транспорт ( 4 види)?...
  5. Які види транспорту відносяться до пасажирського міського?... 
  6. На які види поділяють трубопровідний транспорт?...
  7. Транспортна магістраль – це …
  8. Транспортний вузол – це...
  9. Транзит – це …
  10. Каботаж – це…

Прочитати §41.Відповісти на запитання 1-2 ( усно)
                                                   
                                                                                                                                                            

середа, 22 квітня 2020 р.

Четвер, 23.04.20

6 клас
Біологія
Тема. Правила збирання грибів.
Уважно прочитати стор. 210. Виконати тестування за посиланням
https://forms.gle/vhH1JtbgpxzHrfJw7


Біологія
Пройти тестування за посиланням
https://forms.gle/CL3kLGGoHUzDDXwbA


Географія
Тема. Особливості природи поясів висотної поясності . Розглянути природний світ країн Європи
8 клас
Біологія
Тема. Мислення і свідомість. Прочитати стор.229. Виписати визначення: мислення, абстрактне та конкретне мислення. Розглянути таблицю 44

Географія
Тема. Релігійний склад населення. Прочитати § 51. Перекреслити схему

9 клас
Біологія
Тема. Екосистема. Різноманітність екосистем. Прочитати§54. Виписати визначення : екосистема, продуценти, консументи, редуценти. Перекреслити схему

вівторок, 21 квітня 2020 р.

Середа, 22.04.20

5 клас
Природознавство
Тема. Вплив на організм чинників живої природи.  Переглянути відеоурок. Прочитати§43. Виписати визначення.


6 клас
Біологія. Тема. Їстівні та отруйні гриби. Прочитати §55. Заповнити таблицю

Їстівні гриби
Отруйні гриби
Умовно- їстівні





понеділок, 20 квітня 2020 р.

Вівторок, 21.04.20



Географія
Шановні діти!Хто ще не пройшов тестування по темі " Євразія", пройдіть терміново за  17.04.20.
Тема. Головні особливості природи Світового океану. Прочитати стор. 257. Переглянути відео


Природознавство
Тема. Висотна поясність в горах. Перекреслити схему в зошит
Висотна поясність (вертикальна зональність) — закономірна зміна природних комплексів, пов'язана зі зміною висоти над рівнем моря, ха­рактерна для гірської місцевості

Природні зони Європи. Висотна поясність

8 клас
Географія
Тема. Національний склад населення України. Прочитати §50. Перекреслити схему


Національний склад населення України: особливості та регіональні ...
Виписати висновки зі стор. 253

середа, 15 квітня 2020 р.

П'ятниця, 17.04.20


6 клас
Географія. Тема. Природні зони Землі. Переглянути презентацію

https://youtu.be/_1YInlgNDf4
Прочитати § 58, переписати висновки


Географія 
Пройти  тест за посиланням   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjTNUhCkfswTDCRwdJ884UMuXdyFIvOZeuNKdCm3V2cIA1VA/viewform

Музика
Тема. Рок-опера.
 Рок-опера (англ. rock opera) — музично-драматичний жанр, основою якого є рок-музика, а коріння пов'язане з мюзиклом. Подібно до класичної опери, рок-опері характерні різні номери: аріямонологхор, розмовні діалогитанцювальні епізоди зі специфічною пластикою, найрізноманітніші прийоми звукового оформлення та світлові ефекти. Музична мова рок-опер пов'язана з використанням рок-ансамблю, а також класичного оркестрового складу або їх поєднання. Манера виконання наслідує різні види рок-музики, використовує елементи музичної мови інших шарів культури — від фольклору і бароко до джазу і авангарду.

Прослухати за посиланням https://youtu.be/gNPfkqm_WW4

9 клас
Географія.
Тема. Транспорт світу. Прочитати §38. Перекреслити таблицю в зошит. Опрацювати


Транспорт
Наземний

Водний

ІНШІ
Залізничний

Морський

Трубопровідний
Є у 140 країнах світу
Загальна протяж-­
ність залізниць світу
зменшується
Найвища густота ­
залізниць у Європі (по­
над 100 км/тис. км2)
і Японії (64 км/тис. км2)
• 80 % міжнародних
вантажоперевезень
і 70 % товарообігу
• Близько 2 тис. мор-­
ських портів
• Найбільші пор­ти — Роттердам,
Сінґапур, Новий
Орлеан
99 % переміщення газу,
95 % нафти
Протяжність перевищує
1,7 млн км
Основна частина світової
мережі трубопроводів розта-­
шована у Північній Америці,
Західній Європі, Південно-
Західній Азії, Росії

Автомобільний

Річковий, озерний

Повітряний
Світовий автомобіль-­
ний парк нараховує
понад 600 млн машин,
більшість зосередже­
на в СІЛА, Західній
Європі, Японії
У розвинених краї­
нах автомобілі мають 30—50 % населення,
у слаборозвинених —
лише 1 %                                             
• Загальна протяжність світової
мережі річкового
транспорту складає
понад 550 тис. км
• Лідери за вантажо­-
обігом річкового
транспорту — США, Китай, Росія, ФРН, Канада, Нідерланди, Франція, Бельґія                                   
Світова мережа авіаліній
складає понад 8 млн км
Близько 1 тис. аеропортів,
найбільші у Чикаґо, Далласі,
Лос-Анджелесі, Лондоні,
Токіо, Нью-Йорку та ін.
Електронний

Лінії електромереж
Інтернет                                



Четвер, 16.04.20

6 клас
Біологія
Тема. Шапинкові гриби. Прочитати § 54.Намалювати будову шапинкового гриба на стор. 204, переписати висновки.


Біологія. Тема. Еволюція поведінки тварин. Виписати  назви стратегії поведінки тварин.


Географія. Тема. Особливості природи тропічної зони. Заняття населення. Прочитати відповідний параграф підручника. Написати 4-5 ознак, характерних для природи тропічної зони.

8 клас
Біологія. Тема. Інстинкти. Прочитати стор. 216-217. Виписати визначення : інстинкт , основні три групи інстинктів з прикладами.

Географія. Тема. Етноси. Прочитати §49. Виписати визначення: народність, нація.

9 клас
Біологія. Тема. Основні групи організмів. Прочитати § 51-53. Виписати визначення: віруси, бактерії, рослини, гриби, тварини.

вівторок, 14 квітня 2020 р.

Середа, 15.04.20

5А клас
Природознавство. 
Тема. Грунтове середовище життя. Переглянути відеоурок

Прочитати § 42. Виписати висновки в жовтих прямокутниках. Відповісти на запитання 3 ( письмово).

6 клас
Біологія.
Тема. Лишайники. Прочитати § 53. Замалювати мал. 214 на стор. 200. Відповісти на запитання 2 письмово ( стор. 203) з описом будови.
Географія
Тема. Природні комплекси. Прочитати § 56, переписати висновки на стор.223

7А клас
Біологія
Тема. Територіальна поведінка тварин. Прочитати§ 55. Виписати визначення : територіальна поведінка, виписати її види, хомінг.

8 клас
Біологія
Тема. Рефлекси людини. Перекреслити схеми. Прочитати § 49-50
Конспект уроку на тему: «Умовні та безумовні рефлекси»
Конспект уроку на тему: «Умовні та безумовні рефлекси»


понеділок, 13 квітня 2020 р.

Вівторок,14.04.20



Географія
Тема. Зв'язки України з країнами Європи та Азії. Прочитати §52. Пункт 3 (стор.249) законспектувати. Підготуватися до контрольної роботи з теми " Євразія".


Природознавство
Тема. Значення свіжих фруктів для здоров'я людини. Переглянути слайди. Які свіжі фрукти ви вживаєте в своєму раціоні ? ( усно)


Урок + Презентація "Фруктовий урок на тему: Складні речення зі ...

8 клас
Географія
Тема. Виконати тестові завдання

1. Яка кількість населення в Україні (млн.. осіб): а) 42;   б) 46,8;     в) 48,2;

2. Яка з країн є однонаціональною: а) Канада;    б) Японія;    в) Швейцарія;

3. Яка частка жінок в Україні: а) 46%;   б) 51%;    в) 54%;

4. Яка частку становлять українці щодо населення України:
    а) 73;   б) 78%;   в) 82%;

5. Поширення міського способу життя у сільських населених пунктах
    називається:    а) урбанізація;  б) субурбанізація;    в) рурурбанізація;

6. У країнах, що розвиваються більшість працівників зайнято у :
   а) промисловості;     б) сільському господарстві;    в) сфері послуг;

7.Яка кількість населення на Землі (млрд. осіб): а) 7,1;   б) 7,6;     в) 7,9;

8. Яка з країн є двонаціональною: а) Португалія;    б) Україна;    в) Бельгія;

9. Яка кількість міського населення в Україні:  а) 62%;   б) 65%;    в) 69%

10. Яка кількість народів проживає в Україні:
    а) понад 130;   б) понад 150;    в) понад 160;

11. Відплив міського населення в передмістя називається:
    а) урбанізація;  б) субурбанізація;    в) рурурбанізація;

12. У високорозвинених країнах близько 65% працівників зайнято у:
  а) промисловості;     б) сільському господарстві;    в) сфері послуг.

9 клас 
Біологія.
Тема. Основи еволюційної філогенії та систематики . Прочитати §50. Перекреслити схему на стор. 213. Відповісти на запитання 1-2 ( стор. 215) письмово