понеділок, 19 жовтня 2020 р.

ЗАВДАННЯ НА ВІВТОРОК, 20.10.20

 БІОЛОГІЯ

6-А

Тема уроку. Дріжджі- одноклітинні гриби

Прочитати стор. 61-63. переписати висновки. Виконати тести на стор.63

8-А

Тема. Регуляція травлення. Харчові розлади

Прочитати стор.54-56. Виписати визначення безумовно- рефлекторна регуляція, умовно- рефлекторна регуляція та причини харчових розладів ( тільки перерахувати)

ПРИРОДОЗНАВСТВО

8-Б

Тема уроку. Значення та охорона риб.

Прочитати

 

 Господарське  значення  риб.

Понад 18 % населення  Землі задовольняє свої потреби у  тваринних білках за рахунок риби. Щорічний світовий  видобуток риби становить близько 70 млн.т. Для  людини  риба – це  насамперед цінний  продукт харчування(м'ясо й  ікра), а  також джерело  вітамінів А І D,що  містяться в  печінці й  ікрі  риби. За  хімічним  складом риба  багата на  білки, жири, мінеральні  речовини, вітаміни. З  риби  виготовляють медичний і  технічний жири( з печінки тріски,акул, скатів). Вживання  риб’ячого жиру запобігає виникненню  у  дітей важкої хвороби – рахіту.

Риб’ячий  клей добувають з плавальних міхурів, луски, кісток і  хрящів риб. Його  використовують у  текстильному  виробництві,кондитерській  промисловості, зокрема, для  виготовлення желе,мармеладу, а  також в  медицині для  виготовлення  пластирів. З риб’ячої  шкіри виготовляють галантерейні вироби.  Шкірою риб оздоблюють  взуття. З відходів риб виготовляють риб’яче  борошно, що  йде  на  корм  тваринам. З непридатної для  людини і тварин риби виготовляють  добрива, що  сприяють підвищенню врожайності сільськогосподарських  культур.

А ще  з  риби виготовляють:

а) консерви

б)пресерви

в)ікру

г) печінку і велику  кількість дуже смачних і  поживних страв.

Риба -цінний  продукт харчування.

Риби –дуже  цінний  продукт харчування, один  із основних  джерел харчового  білка.  Люди  з  задоволенням  споживають  м'ясо  риб.

Негативне  значення  риб.

Риби можуть завдавати і шкоду  для  здоров’я  людини, поширюючи  небезпечні  захворювання. Так  споживаючи напівсиру рибу можна  заразитися  стьожаком  широким, або  котячим  сисуном.

Статевозріла форма стьожака  широкого паразитує  в  кишечнику  людини. Котячий  сисун  небезпечний  тим, що  оселяється  в   печінці  людини, внаслідок чого  розвивається жовтяниця і  порушується  робота  шлунка. Тому дуже  рекомендую: добре  проварювати і  просмажувати рибу  перед  споживанням.

Отруйні  і  хижі  риби.

Є риби  які  можуть  завдавати  і  деякої  шкоди. Хижі  риби: щука, баракуда,  акула  знищують  велику  кількість  цінної  риби.  Акули  й  баракуди  можуть навіть  нападати  на  людей, що  купаються. 


Рибне  господарство.

Запаси морських і  річкових риб  досить великі, але  не безмежні.  Тому  риб  розводять  штучно. Рибне  господарство, яке  займається розведенням й  вирощуванням деяких цінних  видів  риб,дає  можливість за  короткий строк  збільшити обсяг  рибної  продукції.  З 1га площі  води можна  отримати від 10 до  72 ц. товарної  риби.

ГЕОГРАФІЯ

7 клас

Тема уроку. Населення та держави Африки.

Прочитати стор.77-80. Виконати практичну роботу на контурній карті. На карту нанести держави, які написані в завданні карти ( спочатку їх треба відгадати, а потім нанести)


неділя, 18 жовтня 2020 р.

ПОНЕДІЛОК, 19.10.20

 6-Б клас

Природознавство

Тема уроку. Водойми України . Значення води для людини, тварини, рослини

Переглянути відео


Прочитати стор. 90-94, замалювати будову річки зі стор. 92

9 клас

Географія

Тема уроку. Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн " Великої двадцятки" і деяких найменш розвинених країн з різних регіонів світу

Виконати роботу за планом на стор. 48

 

неділя, 24 травня 2020 р.

25.05.20-29.05.20 ( продовження)

6 клас
ГЕОГРАФІЯ
Повторення вивченого. Води суходолу. Річки світу. Переглянути відеоhttps://youtu.be/yBO5StnV-Lo

7А клас
Біологія. Повторення вивченого.Поведінка тварин. На стор. 226 виконати міні-проект " Як спілкуються тварини?" та на стор. 222 " Як  тварини користуються знаряддями праці ?"

Географія. Повторення вивченого. Південна та Північна Америка. Знайти по  10 цікавих,  відомих фактів про  дані материки

7Б клас
Географія
Повторення вивченого.  Заочні мандрівки за глобусом і картою півкуль.
Дати відповіді на запитання (усно)
- Які півкулі за сторонами горизонту вам відомі?
- В якій півкулі живемо ми?
- На якому материку?
- Покажіть нашу країну?
- Яка столиця?
- Як називається наш населений пункт?

8 клас
Біологія
Узагальнюючий урок. Повторити системи органів, які вивчили. Скласти кросворд про будь-яку одну з них ( на вибір)

Географія
Повторити природні зони та водні ресурси України

9 клас
Біологія
Прочитати " Узагальнення курсу" на стор.285
Географія
Прочитати  та повторити основні терміни і поняття за рік на стор. 267-269 

25.05.20 - 29.05.20

5А клас
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Повторення вивченого. Скласти кросворд на тему" Всесвіт"

5Б клас
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Повторення вивченого. Згадуємо сторони горизонту ( мал.на стор. 45) та орієнтування за місцевими ознаками ( стор. 46-47)

6 клас
Біологія
Повторення вивченого. Розгадай кросворд

 По горизонталі:

1.             Організми, які споживають готові органічні речовини.

2.             Органели, у яких синтезуються органічні сполуки.

3.             Організми, які складаються  з декількох або багатьох клітин.

4.             Організми, які співіснують з іншими організмами та наносять їм шкоду.

5.             Організми, які здатні синтезувати органічні речовини.

6.             Одноклітинні гриби.

По вертикалі:

7.    Твариноподібний одноклітинний організм.

8.    Одноклітинна водорість.

9.    Геологи шукають цю речовину за допомогою викопних найпростіших.

10.  Організація молекул ДНК в еукаріот.

11.  Організми, які складаються лише з однієї клітини.

12. Процес утворення органічних речовин з неорганічних на світлі.

13.  Організми, які взаємовигідно співіснують з іншими організмами.

14.  Твариноподібний одноклітинний організм.

15.  Тяжка хвороба людини, яку здатні викликати деякі одноклітинні організми.