середа, 21 жовтня 2020 р.

ЗАВДАННЯ НА ЧЕТВЕР, 22.10.20

 ГЕОГРАФІЯ

8-А клас

Тема уроку. Геологічна історія Землі. Геологічне літочислення

Прочитати стор.70-73, виписати назви ер з перекладом ( стор.70), переписати висновки.

8-Б клас

Тема уроку. Практична робота. На контурній карті Індійського та Північного Льодовитого океанів нанести географічну номенклатуру : Аравійське море, о. Шрі -Ланка,  Бенгальська затока, о. Мадагаскар, Північне море, Карське море, Скандинавський п-ів.

БІОЛОГІЯ

6-А клас

Тема. Бактерії - найменші одноклітинні організми.

Прочитати стор. 63-66, перемалювати будову бактерії  ( стор.64), переписати висновки на стор.66

7 клас

Тема. Паразитичні безхребетні тварини

Прочитати стор. 96-99. Виписати визначення: паразитизм, проміжний хазяїн, остаточний хазяїн Заповнити таблицю

Паразити

Представники

Кишковопорожнинні

 

Плоскі черви

 

Круглі черви

 

Кільчасті черви

 

Членистоногі

 

Молюски

 

 

 

      

8-А клас

Тема уроку. Значення дихання. Система органів дихання

Прочитати стор. 60-62. 

Зробити конспект зі слайдів




9 клас

Тема уроку. Типи клітин та їхня порівняльна характеристика
Прочитати стор. 66-69, заповнити табл.на стор. 69

вівторок, 20 жовтня 2020 р.

ЗАВДАННЯ НА СЕРЕДУ, 21.10.20

 ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8-Б

Тема уроку. Різноманітність риб

Переглянути презентацію

ГЕОГРАФІЯ, 8-Б
Тема уроку. Північний Льодовитий океан. Прочитати стор.72-74

ГЕОГРАФІЯ, 6-А
Тема уроку. Географічні координати
Повторити стор. 65-67. Виконати завд. 9, 10, 11 на стор. 68 ( письмово)

ГЕОГРАФІЯ, 8-А
Тема уроку. Форми земної поверхні. Фізична карта України.
Прочитати стор. 60-64, перекреслити схему в зошит

БІОЛОГІЯ, 7 клас
Тема уроку. Молюски
Прочитати стор.87-89.
Переписати в зошит


понеділок, 19 жовтня 2020 р.

ЗАВДАННЯ НА ВІВТОРОК, 20.10.20

 БІОЛОГІЯ

6-А

Тема уроку. Дріжджі- одноклітинні гриби

Прочитати стор. 61-63. переписати висновки. Виконати тести на стор.63

8-А

Тема. Регуляція травлення. Харчові розлади

Прочитати стор.54-56. Виписати визначення безумовно- рефлекторна регуляція, умовно- рефлекторна регуляція та причини харчових розладів ( тільки перерахувати)

ПРИРОДОЗНАВСТВО

8-Б

Тема уроку. Значення та охорона риб.

Прочитати

 

 Господарське  значення  риб.

Понад 18 % населення  Землі задовольняє свої потреби у  тваринних білках за рахунок риби. Щорічний світовий  видобуток риби становить близько 70 млн.т. Для  людини  риба – це  насамперед цінний  продукт харчування(м'ясо й  ікра), а  також джерело  вітамінів А І D,що  містяться в  печінці й  ікрі  риби. За  хімічним  складом риба  багата на  білки, жири, мінеральні  речовини, вітаміни. З  риби  виготовляють медичний і  технічний жири( з печінки тріски,акул, скатів). Вживання  риб’ячого жиру запобігає виникненню  у  дітей важкої хвороби – рахіту.

Риб’ячий  клей добувають з плавальних міхурів, луски, кісток і  хрящів риб. Його  використовують у  текстильному  виробництві,кондитерській  промисловості, зокрема, для  виготовлення желе,мармеладу, а  також в  медицині для  виготовлення  пластирів. З риб’ячої  шкіри виготовляють галантерейні вироби.  Шкірою риб оздоблюють  взуття. З відходів риб виготовляють риб’яче  борошно, що  йде  на  корм  тваринам. З непридатної для  людини і тварин риби виготовляють  добрива, що  сприяють підвищенню врожайності сільськогосподарських  культур.

А ще  з  риби виготовляють:

а) консерви

б)пресерви

в)ікру

г) печінку і велику  кількість дуже смачних і  поживних страв.

Риба -цінний  продукт харчування.

Риби –дуже  цінний  продукт харчування, один  із основних  джерел харчового  білка.  Люди  з  задоволенням  споживають  м'ясо  риб.

Негативне  значення  риб.

Риби можуть завдавати і шкоду  для  здоров’я  людини, поширюючи  небезпечні  захворювання. Так  споживаючи напівсиру рибу можна  заразитися  стьожаком  широким, або  котячим  сисуном.

Статевозріла форма стьожака  широкого паразитує  в  кишечнику  людини. Котячий  сисун  небезпечний  тим, що  оселяється  в   печінці  людини, внаслідок чого  розвивається жовтяниця і  порушується  робота  шлунка. Тому дуже  рекомендую: добре  проварювати і  просмажувати рибу  перед  споживанням.

Отруйні  і  хижі  риби.

Є риби  які  можуть  завдавати  і  деякої  шкоди. Хижі  риби: щука, баракуда,  акула  знищують  велику  кількість  цінної  риби.  Акули  й  баракуди  можуть навіть  нападати  на  людей, що  купаються. 


Рибне  господарство.

Запаси морських і  річкових риб  досить великі, але  не безмежні.  Тому  риб  розводять  штучно. Рибне  господарство, яке  займається розведенням й  вирощуванням деяких цінних  видів  риб,дає  можливість за  короткий строк  збільшити обсяг  рибної  продукції.  З 1га площі  води можна  отримати від 10 до  72 ц. товарної  риби.

ГЕОГРАФІЯ

7 клас

Тема уроку. Населення та держави Африки.

Прочитати стор.77-80. Виконати практичну роботу на контурній карті. На карту нанести держави, які написані в завданні карти ( спочатку їх треба відгадати, а потім нанести)


неділя, 18 жовтня 2020 р.

ПОНЕДІЛОК, 19.10.20

 6-Б клас

Природознавство

Тема уроку. Водойми України . Значення води для людини, тварини, рослини

Переглянути відео


Прочитати стор. 90-94, замалювати будову річки зі стор. 92

9 клас

Географія

Тема уроку. Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн " Великої двадцятки" і деяких найменш розвинених країн з різних регіонів світу

Виконати роботу за планом на стор. 48