понеділок, 11 січня 2021 р.
ВІВТОРОК, 12.01.21
неділя, 10 січня 2021 р.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
11.01.21 - 22.01.21
Завдання на 11.01. 21
ГЕОГРАФІЯ
9 клас
Тема. Структура та значення металургії у світовому господарстві. Чорна та кольорова металургія
Виписати визначення " металургійний комплекс або металургія( с.120)" та перекреслити схему
четвер, 22 жовтня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА П'ЯТНИЦЮ, 23.10.20р
ГЕОГРАФІЯ
6-А клас
Тема. Географічні координати. Визначити географічні координати даних міст
Пекін, Астана, Маніла, Луанда ( Африка), Гонолулу, Рейк'явік
7 клас
Пройти тест за посиланням з теми " Африка" http://join.naurok.ua/?_ga=2.239157956.636897515.1603391852-1406723636.1587504093
КОД ДОСТУПУ
3852393
9 клас
Тема уроку. Географічне середовище, як сфера взаємодії суспільства і природи. Природокористування
Переписати визначення та таблицю в зошит
Географічне середовище – частина географічної оболонки, в якій безпосередньо взаємодіють природа й людина. Необхідна умова для життєдіяльності суспільства, джерело основних ресурсів.
Ресурсозабезпеченість — величина відносна, по-перше, тому, що можуть бути розвідані нові запаси ресурсу або зросте його споживання, по-друге, тому, що недостатня, достатня або висока ресурсозабезпеченість визначається методом порівняння із середніми показниками — світовими, регіональними, державними
Природокористування — система заходів, що здійснюються суспільством з метою вивчення, освоєння, перетворення й охорони навколишнього середовища.
середа, 21 жовтня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ЧЕТВЕР, 22.10.20
ГЕОГРАФІЯ
8-А клас
Тема уроку. Геологічна історія Землі. Геологічне літочислення
Прочитати стор.70-73, виписати назви ер з перекладом ( стор.70), переписати висновки.
8-Б клас
Тема уроку. Практична робота. На контурній карті Індійського та Північного Льодовитого океанів нанести географічну номенклатуру : Аравійське море, о. Шрі -Ланка, Бенгальська затока, о. Мадагаскар, Північне море, Карське море, Скандинавський п-ів.
БІОЛОГІЯ
6-А клас
Тема. Бактерії - найменші одноклітинні організми.
Прочитати стор. 63-66, перемалювати будову бактерії ( стор.64), переписати висновки на стор.66
7 клас
Тема. Паразитичні безхребетні тварини
Прочитати стор. 96-99. Виписати визначення: паразитизм, проміжний хазяїн, остаточний хазяїн Заповнити таблицю
Паразити |
Представники |
Кишковопорожнинні |
|
Плоскі черви |
|
Круглі черви |
|
Кільчасті черви |
|
Членистоногі |
|
Молюски |
|
|
|
8-А клас
Тема уроку. Значення дихання. Система органів дихання
Прочитати стор. 60-62.
Зробити конспект зі слайдів
9 клас
вівторок, 20 жовтня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА СЕРЕДУ, 21.10.20
ПРИРОДОЗНАВСТВО, 8-Б
Тема уроку. Різноманітність риб
Переглянути презентацію
понеділок, 19 жовтня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ВІВТОРОК, 20.10.20
БІОЛОГІЯ
6-А
Тема уроку. Дріжджі- одноклітинні гриби
Прочитати стор. 61-63. переписати висновки. Виконати тести на стор.63
8-А
Тема. Регуляція травлення. Харчові розлади
Прочитати стор.54-56. Виписати визначення безумовно- рефлекторна регуляція, умовно- рефлекторна регуляція та причини харчових розладів ( тільки перерахувати)
ПРИРОДОЗНАВСТВО
8-Б
Тема уроку. Значення та охорона риб.
Прочитати
Господарське значення риб.
Понад 18 % населення Землі задовольняє свої потреби у тваринних білках за рахунок риби. Щорічний світовий видобуток риби становить близько 70 млн.т. Для людини риба – це насамперед цінний продукт харчування(м'ясо й ікра), а також джерело вітамінів А І D,що містяться в печінці й ікрі риби. За хімічним складом риба багата на білки, жири, мінеральні речовини, вітаміни. З риби виготовляють медичний і технічний жири( з печінки тріски,акул, скатів). Вживання риб’ячого жиру запобігає виникненню у дітей важкої хвороби – рахіту.
Риб’ячий клей добувають з плавальних міхурів, луски, кісток і хрящів риб. Його використовують у текстильному виробництві,кондитерській промисловості, зокрема, для виготовлення желе,мармеладу, а також в медицині для виготовлення пластирів. З риб’ячої шкіри виготовляють галантерейні вироби. Шкірою риб оздоблюють взуття. З відходів риб виготовляють риб’яче борошно, що йде на корм тваринам. З непридатної для людини і тварин риби виготовляють добрива, що сприяють підвищенню врожайності сільськогосподарських культур.
А ще з риби виготовляють:
а) консерви
б)пресерви
в)ікру
г) печінку і велику кількість дуже смачних і поживних страв.
Риба -цінний продукт харчування.
Риби –дуже цінний
продукт харчування, один із
основних джерел харчового білка.
Люди з задоволенням
споживають м'ясо риб.
Негативне значення риб.
Риби можуть завдавати і шкоду для здоров’я людини, поширюючи небезпечні захворювання. Так споживаючи напівсиру рибу можна заразитися стьожаком широким, або котячим сисуном.
Статевозріла форма стьожака широкого паразитує в кишечнику людини. Котячий сисун небезпечний тим, що оселяється в печінці людини, внаслідок чого розвивається жовтяниця і порушується робота шлунка. Тому дуже рекомендую: добре проварювати і просмажувати рибу перед споживанням.
Отруйні і хижі риби.
Є риби які можуть завдавати і деякої шкоди. Хижі риби: щука, баракуда, акула знищують велику кількість цінної риби. Акули й баракуди можуть навіть нападати на людей, що купаються.
Рибне господарство.
Запаси морських і річкових риб досить великі, але не безмежні. Тому риб розводять штучно. Рибне господарство, яке займається розведенням й вирощуванням деяких цінних видів риб,дає можливість за короткий строк збільшити обсяг рибної продукції. З 1га площі води можна отримати від 10 до 72 ц. товарної риби.
ГЕОГРАФІЯ
7 клас
Тема уроку. Населення та держави Африки.
Прочитати стор.77-80. Виконати практичну роботу на контурній карті. На карту нанести держави, які написані в завданні карти ( спочатку їх треба відгадати, а потім нанести)